13 Kasım 2012 Salı

İstanbul Moda Akademisi

FASHİON
İstanbul Moda Akademisi, Dünyanın Önde Gelen Moda Okullarına Ev Sahipliği Yapıyor.Moda ve modayla ilgili tüm alanlarda yenilikçi ve modern bir yaklaşımla eğitim faliyetleri yürüten, uluslararası platformlarda kabul görmüş.



İstanbul Moda Akademisi

Dünya çapında başarısı kanıtlanmış sistem ve yapıları bünyesine adapte eden bir eğitim kurumu olarak  Uluslararası Moda Okulları Birliği International Foundation of Fashion Technology Institutes üyesidir.2009 yılından bu yana İstanbul Moda Akademisi’nin de üye olarak faaliyet gösterdiği Uluslararası Moda Okulları Birliği, her sene farklı bir ülke ve kurumda gerçekleştirdiği yönetim kurulu toplantılarının 28.incisini bu sene İstanbul Moda Akademisi’nin ev sahipliğinde, İstanbul’da organize ediyor.



14 Ekim 1999’da Hindistan’da Faaliyete Başlayan Birlik
Günümüzde 35 üye okuluyla dünyanın 19 ülkesinde yer alan moda, tasarım, sanat, teknoloji ve iş yönetimi alanlarında eğitim veren kurumları temsil ediyor.


Dünyanın Önde Gelen Moda Tasarımı
Okullarının üye olduğu bu köklü birliğin Yönetim Kurulu, üye okulların direktörleri ile Eurotex gibi kurum ve kuruluşlarda da görev yapan değerli akademisyenlerden meydana gelmektedir. Uluslararası arenada oldukça önem taşıyan değerli profesörler ve akademisyenler 28. kurul toplantısı kapsamında İMA’da ağırlanıyor. 15 ve 16 Kasım günlerinde gerçekleşecek görüşmelerin yanı sıra İHKİB Yönetim Kurulu üyelerinin de katılımıyla gerçekleşecek toplantı ile moda ve tekstil tasarımı alanında eğitim veren kurumlar ile sektörün bir araya geldiği bir platform oluşturulacak.

MODA : modablackk.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder